Často kladené otázky

Z Vašich mailov, vyriešených problémov a otázok sme vybrali tie najčastejšie a najpotrebnejšie. Ak Vašu otázku nenájdete v databáze týchto otázok, neváhajte sa nás opýtať akýmkoľvek spôsobom pomocou nášho kontaktu.

Všeobecné otázky
Kedy bude daný produkt skladom?
O dostupnosti kódov sa Vás snažíme informovať v čo najväčšej miere. Ak daný tovar alebo služba nie je skladom, na stránke daného produktu bude napísané kedy bude doplnený. Ak tam takáto informácia nie je, je pravdepodobné že o ďaľšom naskladnení nemáme zatial konkrétne informácie ani my. Pracujeme na službe, ktorá by Vás informovala o doplnení daného kódu na Vaše tel. číslo, prípadne na e-mail.
Zaplatil som, kedy bude môj tovar doručený?
Vždy pri akejkoľvek platobnej metóde sú kódy doručované ihneď po prijatí platby. Ponúkame len LIVE platobné metódy, teda daný tovar alebo služba bude po úspešnej platbe vždy doručená do 5 minút od uskutočnenia platby.
Zakúpený kupón už je použitý alebo neplatný, čo mám robiť?
Samozrejme nás o tom v prvom rade informovať. Kódy kontrolujeme niekoľko krát pred tým, ako ich dáme na sklad. Aj cez našu kontrolu sa však môže prešmyknúť kupón, ktorý je už použitý alebo úplne neplatný. Treba nám napísať, my to overíme a daný kód Vám vymeníme, prípadne vrátime peniaze podľa našich obchodných podmienok.
Týkajúce sa SMS platby
Poslal som SMS, nič mi neprišlo, čo sa deje?

Pravdepodobne Vás nepustili mesačné limity dané operátorom a neprišla Vám informačná SMS. V tomto prípade samozrejme SMS platba neprebehla, teda nebudú Vám účtované žiadne poplatky. Ďalej sa môže stať, že v čase odoslanie spätnej SMS ste boli mimo signál alebo sa Vám vybil telefón. Vtedy sa systém snaží opakovane poslať spätnú SMS. Ak sa mu to nepodarí, informuje to nás a dodanie takéhoto tovaru budeme riešiť individálne, najčastejšie telefonicky.

Pracujeme však na úpravách, ktoré aj takéto situácie vykryjú a vždy Vás informujú o stave, prípadne limitoch včas, aby ste vždy boli v obraze.
Operátor mi zablokoval platby, čo mám robiť?
Operátori majú individuálny systém obmedzovania SMS platieb. Medzi najčastejšie dôvody obmedzenia alebo zablokovania patria hlavne problémy so splatnosťou faktúr. Vždy to treba diskutovať s operátorom, my to nemôžeme nijak ovplyvniť.
Aké sú limity platby SMS?
Limity a obmedzenia platby si definuje vždy operátor. U každého slovenského operátora je to individuálne. Viac o limitoch sa dočítate na stránke O platbe SMS.
Týkajúce sa platby GOPAY
Je platba pomocou GOPAY bezpečná?
Platba pomocou platobnej brány GOPAY je úplne bezpečná, spoločnosť GOPAY to zaručuje niekoľkými certifikátmi. Spoločnosť je na trhu platobných brán významným hráčom. Viac o bezpečnosti platobnej brány gopay sa dočítate na ich stránke GOPAY.cz .
Sú nejaké limity pri platbe cez GOPAY?
Jediný limit pri platbe touto platobnou metódou je počet kupovaného množstva. Je možné objednať maximálne 10ks jedného tovaru v 1 platbe. Počet platieb ani ich výška teda nie sú limitované.
Prečo mi neprišiel mail s objednaným tovarom alebo službou?
Zrejme ste zadal nesprávny mail na ktorý mal daný tovar alebo služba prísť. Samozrejme v takomto prípade nás okamžite kontaktujte a my problém vyriešime.