Z Vašich mailov, vyriešených problémov a otázok sme vybrali tie najčastejšie a najpotrebnejšie. Ak Vašu otázku nenájdete v databáze týchto otázok, neváhajte sa nás opýtať akýmkoľvek spôsobom pomocou nášho kontaktu.
Pravdepodobne Vás nepustili mesačné limity dané operátorom a neprišla Vám informačná SMS. V tomto prípade samozrejme SMS platba neprebehla, teda nebudú Vám účtované žiadne poplatky. Ďalej sa môže stať, že v čase odoslanie spätnej SMS ste boli mimo signál alebo sa Vám vybil telefón. Vtedy sa systém snaží opakovane poslať spätnú SMS. Ak sa mu to nepodarí, informuje to nás a dodanie takéhoto tovaru budeme riešiť individálne, najčastejšie telefonicky.
Pracujeme však na úpravách, ktoré aj takéto situácie vykryjú a vždy Vás informujú o stave, prípadne limitoch včas, aby ste vždy boli v obraze.